sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Syysloma

Syysloma lähenee loppuaan. Ikävä Vaasaan kasvoi niin suureksi, että päätin alkulomasta käydä siellä ja kannatti kyllä! Tytöt tuli meille yökylään ja tehtiin lohisalaattia, laitettiin sauna päälle ja oltiin vaan. Seuraavana päivänä kävin moikkaamassa mummaa. Oli kiva taas nähdä ja höpistä kaikesta, elämästä.  Ruoaksi päätettiin tehdä kanansiipiä ja kasviksia. Jälkiruokaehdotuksina oli kahvia tai jätskiä, mutta sanoin että kahvi riittää koska oon yrittänyt nyt vähän vältellä kaikenlaisia herkkuja. Kun menin pöytään istumaan niin ei aikaakaan, kun mumma tuuppas mun eteen laskiaispullan kermavaahdon ja hillon kera ja käski syödä. Se siitä terveellisyydestä sitten...:D
Vinkiksi voisin sanoa, että jos on aikeissa syödä terveellisemmin niin mummolat kannattaa kiertää kaukaa!

Kävin myös mun siskon ja sen poikaystävän luona. Syötiin iltapalaa ja katottiin salkkareita ja mitä nyt teeveestä sattui tulemaan. Illan päätteeksi mentiin vielä tyttöjen kanssa ajelemaan ja Maria, mun yksi parhaista ystävistä, sai näyttää meille ajotaitonsa juuri suoritetun ajokorttinsa kunniaksi ;)!



Harri lähti loppiviikosta kohti Australiaa. Kummallista kun kämpässä on niin hiljaista, mutta eiköhän tähän taas pian totu. Mulla on joulukuussa vielä edessä lähtö Ausseihin ja tästä taitaa tulla kyllä yhtä päivien laskua lähtöpäivään saakka. Ihanaa kun tietää, että edessä on pian jotain mahtavaa!:)



    /Mirva








2 kommenttia: