maanantai 8. lokakuuta 2012

Tunti aikaa

Hei!

Oon ollut todella laiska taas tän mun blogin kanssa, surprise! Ajattelin, että teen tätä sillon kun siltä tuntuu, mutta kyllä sen vaan huomaa että liian pitkä hiljaisuus alkaa ahdistamaan ja varsinki kun kavereiltakin tulee "sä oot vieläkin siellä Tallinnassa, ala nyt päivittelemään sitä sun blogia"-tyylistä kommenttia!
Nyt otin itteeni niskasta kiinni ja päivitän taas ennenkun lähden tunnin päästä töihin.

Viikonloppuna olin lauantaina töissä ja töiden jälkeen suuntasin Rossoon. Mun sisko ja sen poikaystävä oli tullu viettämään viikonloppua tänne Helsinkiin mun ja Harrin kanssa, ja päätettiin sen vuoks käydä syömässä vähän "hienommin". Tosin Rosso nyt on melko perusrafla, mutta kuitenkin ihan kiva sellainen. Rosson jälkeen käytiin kaupassa ostamassa mitä nyt kukin halus ja tultiin meille loppuillaks. Juteltiin, keksittiin hauskoja vitsejä (joille kukaan muu ei varmaan olis nauranut) ja katottiin teeveetä. Oli ihana nähdä pitkästä aikaa taas Miraa ja Jonia. Sunnuntaina käytiin vielä kävelyllä ennen niiden lähtöä takas Vaasaan.


Nyt taas töihin rahaa tienaamaan. Onneks mulla on kuitenkin hyvä motivaattori siihen, että jaksan käydä töissä. Siitä lisää seuraavassa postauksessa...:)



/Mirva




      







2 kommenttia: