torstai 22. maaliskuuta 2012

Home sweet home


Oon ihan puhki. Tulin joskus seiskan aikaan illalla kotiin, kun jäin koulun jälkeen vielä hetkeks soittamaan pianoa ja työstämään omia biisejä. Piti mennä illalla vielä salillekkin, mutta se saa nyt jäädä koska täytyy pakata ja siivota kämppä kuntoon ennenku lähen täältä viikonlopuks pois. Mulla on ollu hirveesti työasioita ym. hoidettavana, mutta oonpahan ainaki saanu kaiken tehtyä mitä tänään piti! Nyt vielä stressaa että saanko niitä kesätöitä, mutta enköhän mä saa ne hoidettua. Nimittäin ilman töitä mä en tule kesääni viettämään! Yleensä jos päätän jotain, niin sillon mä kans päätän ja järjestän asiat. Ja kesätyön hankkiminen on nyt yksi tällainen asia mun listalla ja se mun täytyy saada kuntoon asap.
Onhan mulla jo täällä Helsingissä töitä Joblink Oy:n kautta (vuokraa kaupoille kassatyöntekijöitä/hyllyttäjiä jne.), mutta en oikeen tiedä kuinka paljon sieltä saisin kesällä töitä. Periaatteessa siinä ei ole mitään vakituisia vuoroja. No, ei siitä sen enempää - en jaksa stressata näitä enää tänään. Täytyy viikonlopun aikana laittaa taas asioita eteenpäin.

Viikonlopusta puheen ollen! Pääsen siis taas vihdoinki käymään Vaasassa perhettä&kavereita näkemässä. IHANAA! Siitä onki aikaa ku sielä viimeks olin. Tais olla jouluna. Harmi vaan, että mun isosisko on just tulevana viikonloppuna vielä Rukalla. Hö...kauhee ikävä :(<3

miss u!

-Mirva







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti