keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Number Seven

Sain tämän haasteen  Mariialta, joka on yksi mun läheisimmistä ystävistä :). Tässä se siis tulee:


Seitsemän asiaa, joita ette luultavasti vielä tienneet minusta:


 1. Kiinnitän huomiota yleensä aina ihmisten silmiin. Useesti on tapahtunut niin, että jos ollaan kavereiden kanssa keskusteltu jostain henkilöstä, jota en etukäteen heti ole muistanut, niin oon saattanut tuntomerkkien perässä kysyä mm. että "no minkä väriset silmät sillä on?". Siihen oon yleensä saanut kummastuneen vastauksen "No en mä tiedä??"

2. Jos joku sana kuullostaa kivalta, saatan tietoisesti joskus toistaa sen hiljaa ja huomaamattomasti tunnustellakseni, miltä sen sanominen tuntuu. Freak??! :D

3. Pienenä tanssittiin kuulemma mun isosiskon, Miran, kanssa olohuoneen pöydällä ja laulettiin. Mulla oli kädessä muovinen leikki mikrofoni ja aina kun mun sisko alkoi laulamaan, niin mä kopautin (lempeesti...toivottavasti!) sitä päähän sillä mikrofonilla ja sanoin "oo HILJAA!"  
Anteeks Mira!<3:S:D

4. Haluaisin vielä jossain vaiheessa elämää asua ulkomailla, kuten esimerkiksi Tukholmassa ja jossain päin Amerikkaa. Tällaisten isojen suunnitelmien toteutuminen riippuu kuitenkin aina elämäntilanteesta.

5. Yritän nähdä vaikeissakin asioissa usein niiden positiiviset puolet. Sellanen auttaa jaksamaan eteenpäin tilanteessa kuin tilanteessa!

6. Asun Helsingissä, mutta matkustelen junalla melkein jatkuvasti Tampereelle ;)

7. Harrastan mm. lenkkeilyä ja jos lenkkeilen iltaisin, niin oon todella vainoharhainen(=kaikki vastaantulijat saattaa olla raiskaajia,murhaajia, jne.)! Kerran olin illalla juoksulenkillä pururadalla ja ulkona oli jo hieman hämärää. Siinä juostessani pysähdyin salamana, kun näin edessäni kävelevän hahmon, jolla oli mun mielestä jotain epäilyttävää toisessa kädessä. ASE. Herranjumala! Ette arvaakaan kuinka korkeella kurkussa mun sydän sillä hetkellä oli! No, kävelin rohkeana pari askelta lähemmäs ja näin koiran....Niin mites se menikään. Ase=koirien flexi-talutin?:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti