perjantai 2. maaliskuuta 2012

Long Time No See

Siitä onkin pitkä aika, kun viimeksi oon tänne kirjotellu. Ei musta varmaan koskaan tulekaan mitään hyper aktiivista bloggaajaa, mutta koska mä pidän kirjottamisesta niin päätin taas alkaa vähän päivittelemään mun blogia! Ja onhan siinä sekin hyvä puoli, että kun nykyään moni mun hyvistä ystävistä ja läheisistä asuu jossain aivan muualla niin nekin voi sitten pysyä jotenkuten kärryillä mun elämästä. Toki se on paljon mukavempaa ja aidompaa soitella ja nähdä läheisiä, mutta aina se ei vaan välimatkan ja kiireiden takia onnistu.

Viime vuoden tosiaan asuin Orivedellä ja opiskelin vuoden Oriveden Opistossa musiikkilinjalla. Nykyään asun Helsingissä ja opiskelen Pop&Jazz-konservatoriossa muusikoksi. Elämä täällä on lähtenyt älyttömän hyvin käyntiin, oonhan mä muutenkin aina Helsingissä päin tykännyt olla! Pienet paikkakunnat osaa olla rauhallisia ja ihania, mutta itse viihdyn enemmän ihmisvilinän keskellä ja sitä täällä kyllä riittää. Ainut huono puoli on tietty se, että en enää näe perhettä ja kaikkia hyviä ystäviä niin useesti kun ennen, mutta sen vuoksi pyrinkin käymään aina sillon tällön, kun vaan on mahdollista, mun kotikaupungissa Vaasassa.

Saa nähdä, jos mä vihdoinkin innostuisin postailemaan tänne vähän enemmän. Viime vuonna se ei nimittäin ollut mitenkään erityisen kehuttavaa :D. Nyt aion kuitenki kattoa Last Night-leffan! Hyviä viikonloppuja kaikille!



 http://www.youtube.com/watch?v=IOsESt8NR7Q&feature=fvst

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti