lauantai 3. maaliskuuta 2012

Let your imagination run away

Onpas viikonloppu taas vaan hurahtanut ohi! Heräsin kuitenki tänään jo puoli ysiltä aamulla niin tässä ehtii onneksi tehdä vielä vaikka mitä. Viikonloppu on sujunu aika mukavasti. Perjantain vietin vaan kotona ja pidin "mirvaillan" eli olin vaan omissa oloissani ja tein mitä huvitti. Sillon päätin kuluttaa aikaani pyykkäämiseen ja leffan katseluun. Salillekin piti mennä, mutta päätinki sit vaan olla kotona. Lauantaina oli ihana herätä auringonpaisteeseen, ja vielä ihanempaa oli käydä ulkona ja tuntea kun se oikeen lämmitti! Jee, kyllä se kesä täällä taas pian on!
Lauantai oli melko aikaansaapa päivä, tosin mukava sellanen! Aamulla taas pyykkäsin vähän ja päätin tehdä porkkana&parsakaali sosekeiton äidin antamalla reseptillä. Harmi vaan, että innostuin vähän liikaa leikkimään mustapippurin kanssa. Kun söin sitä niin oikeestaan ainut mistä sain nauttia oli mustapippurin polttelevasta vaikutuksesta suussa. Ens kerralla vois laittaa vähän vähemmän sitä! No, kaikesta oppii :D.
Kun olin saanut laitettua pyykit kuivamaan, niin lähdin mun kaverin kanssa kahville keskustaan. Ja sitten oli vuorossa mun päivän haaste: lähdin toisen kaverin kanssa vähän yli 21km juoksulenkille! Huh, ei oo kyllä koskaan ennen tullut juostua yhteen menoon noin pitkään, mutta (melkeen) kaikkea kannattaa näköjään kokeilla, voi yllättyä positiivisesti!

Onneksi venyteltiin juoksulenkin jälkeen, en nimittäin tiedä olisinko muuten päässy tänään mun sängystä ylös! Nytkin teki jo vähän tiukkaa ja jalat tuntuu ihan puujaloilta :D.
Ens viikolla mua odottaa koulussa teoriakoe, joten ajattelin olla ahkera ja lähteä kirjastoon lukemaan niihin.







Aurinkoista sunnuntaipäivää! 

/Mirva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti