torstai 8. maaliskuuta 2012

Feathers

Tää päivä on ollu melko pitkä. Menin kouluun kahekstoista ja kotiin tulin joskus kahdeksalta illalla. Koulussa oli kyllä välissä hypäreitä ja iltapäivällä en jaksanut lähteä koulun jälkeen erikseen kotiin, koska mun olis muutenkin pitänyt tulla takas myöhemmin bänditreenien takia. Mulla on kauhee väsy, mutta teen kuitenkin vielä yhden postauksen ennen kuin käperryn mun peiton alle! :)


Huomenna meen mun hyvän ystävän Anjan meikkimalliksi. Anja opiskelee meikkitaiteilijaksi ja niillä on aina säännöllisesti käytännön kokeita, jotka arvioidaan. Yritin äsken kaivaa kaikki höyhenkorvikset esille mitä omistan, sillä teemana tulee luultavasti olemaan fantasiahenkinen intiaanilookki. Siistiä! Tosin se ei ole varmaa, mutta eiköhän kaikki huomenna selviä. Voin lisätä sitten myöhemmin vähän kuvamateriaalia lookista, jos saan taiteilijalta luvan! ;)

Tässä pari kuvaa edelliseltä kerralta,kun olin Anjan mallina.
Hair&make-up Anja Rönkkö:



Hyvää yötä!

xx Mirva

2 kommenttia:

  1. En nyt ihan sanois et tän päivänen oli sittenkää mitenkää fantasiamainen :D mut pääasia et artisti tykkäs ;)

    -A

    VastaaPoista